vrijdag 30 april 2021

Petra Meijnen





VRIJHEID

Vrijheid in woord en lied
vrijheid, nooit weer zielig verdriet
vrijheid, gevecht voor het leven
vrijheid, nergens meer voor beven. 

Vrijheid is mogen  zijn die je bent
nog nooit heb ik mijzelf
zo goed gekend.
In vrijheid heb ik mijzelf ontdekt
ben ik als uit de dood opgewekt. 

Als een Feniks uit de as herrezen
nooit meer angsten
nooit meer vrezen.
Vrijheid in elk moment beleven
is zelf je levenslot gaan weven. 

Vrijheid is nergens voor beven
vrijheid is vrijheid van leven
in vrijheid is er geen angst voor verdriet
Vrijheid in woord, vrijheid in lied.


naar hoofdmenu

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tjitske Buwalda

  Vrijheid   Ik kan mijn eigen weg bewandelen Ook al zijn er grenzen, ik ben vrij Te leven in vrijheid leerde mij Eerlijk en oprecht te ...